Retrobant vells fantastmes

Fa un temps em vaig topar amb unes fotografies de fantasmes. Unes formes extranyes que s’aguantaven misteriosament sospeses a l’aire davant d’un monument precolombí.  Per sort els fantasmes sempre tornen i ara  m’agradaria que els coneguéssiu.

chichenx

Qui s’amaga rera aquest fantasmes és en William Hundley (1976), un fotògraf de Minnesota instal·lat a Austin, Tx (algú m’ha dit que és una ciutat amb una comunitat artística molt activa…. i jo que em pensava que allà només hi havia cowboys o en tot cas petroboys)

832982294_ab19958f3a_o

Per alguna extranya raó em fascinen les imatges ingràvides i les de  Hundley a més de tenir un cert misteri són molt divertides.

És inevitable comparar l’obra de Hundley amb la sèrie La Chute de Denis Darzacp (i que ja mostràvem en aquest bloc) , tots dos aturen el moviment en un espai no natural aconseguint formes molt plàstiques  d’energia continguda.

Hundley va una mica més enllà i s’amaga rere teles de diferents materials i colors afegint un cert misteri i converteix les seves imatges en petits enigmes un punt  surreals.

brontosaurusssbubblesxcopafeelxcolterxxflaggerxfuturismx

A la seva web podreu veure moltes més imatges  d’aquesta sèrie i d’altres coses interessants que té: no us perdeu el Chihuahua on Cheeseburgers!

També m’han agradat “Tree heads” i “Natural Thoughts

Deixa un comentari

